Lucias

Alla inlägg den 26 april 2008

Av Maria - 26 april 2008 20:17

Vilken härlig kväll det blev igår. Förfesten var rolig och spelningen lyckad. Tyvärr blev det ingen vinst för bandet men väl en fjärde plats och det mina damer och herrar är inte illa pinkat med tanke på hur många band som är med i tävlingen totalt. Bandet hade kvällen till ära klätt sig som hårdrockare och maken var såååå snygg med sminkade ögon, han såg ut som Dregen i Backyard babies. GävleVeckans vimmelfotograf tog en del bilder och maken ska hämta kameran om en stund. Finns det några coola bilder på bandet lägger jag ut dem lite senare.

Känner mig i alla fall pigg och fräsch idag. Kan bero på nattmackorna vi drog i oss i natt när vi kom hem. Svägerskan sov över hos oss och vi kom väl hem vid två tiden. Vi var bara tvungna att koka te och rosta mackor med laxröra som blev över från förfesten.

Idag har jag varit med sonen på fotbollsmatch. Vinst mot Hille med 4-1. Solen har värmt så skönt hela dagen och vi har haft 18 grader i skuggan. Nu börjar det likna något : )) Har också städat lite i växthuset och klippt bort mögliga, torkade vindruvsklasar från vinrankan. Imorgon hoppas jag på lika bra väder så att jag kan fortsätta städa i blomlanden.

Önskar er alla en rolig lördagkväll!

Av Maria - 26 april 2008 20:13

Vad sägs om den här coolingen! Visst är han snygg! Honom är jag gift med : )


IMG_1898_mats2.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards