Lucias

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Maria - 20 oktober 2010 16:37

Första snön kom idag! Tjohoooooo! Inget som låg kvar. Men ändå. Det firade jag med att ha en av mina nya långklänningar från Myrorna på mig. Den är såååå underbart fin och precis i min storlek. Måste nog räkna alla klänningar jag har i min ägo (host host.) Börjar bli en hel del. Det är mycket sällan jag har byxor. Typ bara när jag tränar. Äger ett par jeanstights och ett par vita jeans. Men jag trivs bäst i klänning och tights eller strumpbyxor. Det är så luftigt och bekvämt. Långklänning blir ju också perfekt till vintern.


  

Inte lätt att fota sig själv i en provhytt

 

  

Dagens outfit för att fira första snön.

 

  

Utsikt från mitt fönster på jobbet. Försökte fånga snön som föll men den syns ju inte alls.

 

  

Mina klänningar får inte längre plats i garderoben utan får trängas i badrummet. Jag tycker ändå att de utgör en väsentlig del av inredningen : )

 

  

Förutom den midnattsblå klänningen hittade jag även detta fynd. Huuuur fin som helst. 60 kronor! Bara det.

Ovido - Quiz & Flashcards