Lucias

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Maria - 27 oktober 2008 09:13

Det är alltid lika härligt att få paket från Persiljas verkstad! Här om veckan damp det här fina ner i brevlådan.


Man kan inte bli annat än glad! Härliga bakverk och jordgubbar, allt i en personlig blandning, i love it!! Adresslappen försökte jag photoshoppa över lite snyggt men det blev allt annat än just snyggt. Jag skulle kunna nöja mig så här, med paketet alltså. Men självklart fanns ett innehåll också.


Nämligen världens förmodligen finaste sminkväska!!! Tadaaaa! Ljuvliga färgkombinationer och bollfrans, vad mer kan man begära!!! Den lilla börsen ovanpå är en liten bonus. Sååååå fin och användbar. Jag hade den som börs i handväskan med pengar och kontokort i på brölloppet förra helgen. Hur bra som helst! Jag uppmanar er alla att göra ett besök i verkstan!! Pronto!

Skapa flashcards