Lucias

Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Helg i kärlekens tecken!

Av Maria - 19 september 2008 15:34

Ikväll ska maken och jag se, lyssna och låta oss inspireras av Di Leva på Spegeln i Gävle. Det ska bli såååååååå spännande!



Det är inte bara musik utan en föreställning som han skrivit tillsammans med regissören Peter Oskarson. Bland annat utlovas svar på meningen med livet och en massa käääääääääääärlek! Jag återkommer med rapport imorgon. I övrigt blir det kräftkalas imorgon hos mina föräldrar för brorsan som fyller 26 år. Helgen ser lovande ut!

Pussar och kramar från Lucia!


 
 
Camilla

Camilla

19 september 2008 16:22

Mmm, Di Leva blir säkert jättebra i kväll! Jag läste precis om det i Gefle Dagblad. Hade faktiskt ingen aning om att han skulle uppträda i stan.
Hoppas ni får en kanonmysig kväll (och helg så klart!)
Kram kram!

http://camillaslillablogg.blogspot.com

 
Plingen

Plingen

19 september 2008 21:04

Åhhh vad jag blir avis! JAg gillar verkligen Dileva. Hoppas att ni får en underbar upplevelse.
kram

http://plingen.blogspot.com

 
SURMULEN PersiljaMedSurmjölk

SURMULEN PersiljaMedSurmjölk

19 september 2008 21:05

Di Leva. Bah! Kärlek. BAh! Kräftkalas! Bah!
Bahbahbah!
Morr.
Inte avundsjuk. Bah!

http://h

 
Ingen bild

SURMULEN PersiljaMedSurmjölk

19 september 2008 21:06

26 år! BAH!

 
Ingen bild

SURMULEN PersiljaMedSurmjölk

19 september 2008 21:06

Pussar och kramar! BAH!

 
Skumt!

Skumt!

20 september 2008 23:28

Skumt! Vem fanken är den där knäppgöken Persilja??? Verkar vara en bitter typ!

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lucia

21 september 2008 18:15

Camilla: Nej det har inte varit så mycket reklam för Di Levas show precis. Vi hade presentkort på ticnet som vi passade på att utnyttja och det ångrar vi verkligen inte. Det var en kanonkväll!

Plingen: Di Leva ÄGER! Jag gillar honom inte mest för hans musik utan för den otroligt coola och fantastiska person han är. Han ska ju turnera runt ett tag nu. Kanske kommer han till ett ställe nära dig!

PMS-Persilja: Du min surmulna vän skulle verkligen ha varit med i fredags!! Det var massor av KÄRLEK och energi i luften. Inte en människa gick därifrån utan ett leende på läpparna.
Skumt: Tja vem vet ; ) kanske någon som behövde kärlek och kräftor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 november 2010 19:32

Gudars skymning så underbart det var i Göteborg härom veckan! Jag var där med jobbet på en mässa i fyra dagar. Självklart passade vi på att shoppa också OCH att besöka Prickig katt. En uuuuuuuunderbar affär med en fantastisk människa i form av kvinna...

Av Maria - 9 november 2010 18:19

...av lycka!!!! Har idag blivit ägare till förmodligen världens finaste, coolaste, härligaste väska! En "äkta" Persilja är det!!!! Det ni! Min fjärde i ordningen faktiskt och jag tycker att den slår alla rekord. Kommer definitivt bli favoriten. Den k...

Av Maria - 28 oktober 2010 20:20


Glömde berätta att jag även hade den finaste av klänningar på idag. Ett bra bak kräver sin klänning.      ...

Av Maria - 28 oktober 2010 20:04


Ikväll har jag bakat de finaste grahamsbullar ett öga har skådat. Om de dessutom är goda är det ett extra plus.        Grahamsbullar ( 10 st i receptet men jag gjorde 20 på en sats. De blev lagom stora) Det här behöver du: 50 g jäst 25 ...

Av Maria - 24 oktober 2010 16:26

Det minsta rummet i vårt hus är det jag är mest nöjd med faktiskt. Jag skulle nog inte passa att ha ett hus med massor av stora rum. Det blir på något vis så kalt och omysigt. Det minsta rummet är vårt sovrum och består i stort sett bara av en stor s...

Skapa flashcards