Lucias

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Maria - 5 september 2008 18:43

En alldeles ny och underbar väska från Persiljas verkstad!!! Den är helt grymt snygg, jag måste redan i kväll installera mig i den. Och inte nog med det Persilja hon skickar alltid med någon liten överraskning och den här gången var det en väldans fin sjal!! Jag är helt till mig över det här. Kastade mig ut på altanen för att fota det nya.

Persiljeväska


Ja ni ser ju själva hur fin den är. Och Persilja borgar för kvalitet dessutom. Jag har nämligen två väskor från henne sedan tidigare. Flitigt använda.


Persiljeväska


Jag kan inte låta bli att visa en bild till lite närmare den här gången. Och jag säger bara bollfrans! Det är hur fint som helst!!


Persiljesjal


Och så här glad och fin blev jag i sjalen : ) Väskan är på plats över axeln dessutom. Grannarna måste tro jag är galen som står och fotar mig själv med sjal och väska på altanen, hahahahaha.


I övrigt har jag haft svarta klackilackisar på mig idag. Ett fynd från Indiska. Halva reapriset 99 kr! Det är inte varje dag jag har skor med högre klack men det var lite fint till knallrosa strumpbyxor, inte så damigt om ni förstår vad jag menar.


Klackilackisar


Som direkt tagen ur en påse engelsk konfekt : ) Dom där runda rosa ni vet med svart i mitten.


Blommig kjol


Till det hade jag en blommig kjol från HM, köpt för typ tusen år sedan men fortfarande gångbar lite då och då.



Ovido - Quiz & Flashcards