Lucias

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Maria - 11 april 2008 20:21

Ingen riktig helgkänsla har infunnit sig hos mig idag. Jag ska nämligen jobba imorgon, Öppet hus på jobbet. Det blir kul så klart men innebär en dag mindre ledigt. Å andra sidan kan jag ta ut den tiden en annan dag. 13-åringen har fotbollsmatch och 14-åringen Öppet hus på sin skola som maken är med på. Vi ska också försöka hinna med att umgås med våra vänner en sväng på eftermiddagen. Halleluja!

Innan min bloggsvacka fotade jag några av våra tavlor till bloggen. Här kommer en liten utställning. Tavlorna är gigantiskt stora och är målade av en konstnär som heter Hildemar och håller till här i Gävle. Han målar helt fantastiskt!! Eller vad tycker ni?



Hildemar 3.jpg




















Här har vi Adam och Eva, kanske inte precis som man är van vid att se dem.
 Hänger i vardagsrummet.




Hildemar 2.jpg


















Den här filuren hänger också i vardagsrummet.



Hildemar 1.jpg

























Den här madamen med liten katt i knäet hänger på väggen ovanför trappen. Den är inte lika stor som de andra två.


Trapputsikt.jpg

















Här ser man lite bättre hur tavlan hänger. Utsikt från spiraltrappan upp till vårt sovrum.

Skapa flashcards