Lucias

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Maria - 2 mars 2008 20:09

Idag har jag sytt nya överdrag till dynorna som vi har i fåtöljerna på altanen. Känner mig så himla nöjd. Tyget är ett riktigt sidentyg som syrran köpte i Thailand för typ 15 år sedan till mig. Det har bara legat i ett skåp och jag har inte vetat vad jag skulle göra av det. Tyget var knallblått och knallrött med guldinslag, inte direkt perfekt för altanen men avigsidan på tyget var hur snyggt som helst. Funderar också på att köpa guldband eller nåt skoj och sy fast runt kanterna. Men nu får jag än så länge vara glad över att överdragen blev klara. Jag är annars expert på att inte avlsuta saker. Hoppas bara att tyget håller att sitta på, men siden är väl starkt??? Vi får sitta fint : ) Jag har också alltid så bråttom så vi talar inte om någon avtagbar klädsel här inte : )


Altandynor.jpg



















Ingen behöver heller titta så noga på sömmarna vända ner mot golvet i bild. Blev lite småtrassligt men de sidorna ska ju vara inåt ryggstödet. Ingen som vet, ingen som vet...

Skapa flashcards