Lucias

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Maria - 2 januari 2008 19:01

Måste lägga in lite bilder, det ser så himla tomt ut. Här kommer en bildkavalkad på mina nära och kära och på mig själv (är lite av en linslus)



Först en bild på mig och älskade maken från nyårsafton hos våra härliga friends.



Morgontoalett, alla på en gång. Hela finaste familjen i vårt pyttelilla (och enda) badrum. Det blir ju lite trångt när alla vill in samtidigt.


Min älskade syster och jag. Hon är så himla fiiiin!!



Finaste systerdottern i tomteluva på julafton. Fansan in da house!



Älskade mamsen och jag i Stockholm hos systeryster. Hon fyllde 60 år (trot om ni vill) och vi hade en kanonkväll hela familjen på Wallmans.



Åssa finaste papsen och jag vid samma tillfälle. Visst är vi lite lika?



Avslutar med en bild från julafton hemma hos mams och paps. Galen brorsa syns i bakgrunden. Min fina klänning fick jag i julklapp av maken. Hade den både på julafton och nyårsafton. Kan passa fint till jeans på jobbet också.

Ovido - Quiz & Flashcards